9. mai 2015

Torsdag, fredag, lørdag og god natt!

Og da var lørdagen nesten over og jeg har litt dårlig samvittighet for lite oppdateringer her. Turen på torsdagen ble våt, veldig våt, men veldig koselig. Mindre koselig var tre søkkvåte og skitne hunder som en etter en måtte ta en dusj så fort vi kom hjem. De overlevde alle tre og synes det var enda bedre å krølle seg sammen i sofaen etterpå. Etter jeg hadde badet de tre var det bare å ta seg en dusj selv før jeg tuslet etter i sofaen. Ei venninne hadde kommet på besøk og vi fikk tilbragt litt kvalitativ hviletid sammen. Godt med venner en bare kan slappe av med og som ikke krever din fulle oppmerksomhet hele tiden. Kvelden ble rolig.

I går var det behandling og svømming igjen. Og jammen meg klarte jeg ikke å svømme hele 1000 meter! Et mål nådd og formen i dag er ikke så verst heller. Kvelden ble rolig med serie og taco. Litt skriving ble det også, men de tekstene er ikke ferdige enda.

Theo kom igjen i dag og skal henge med oss noen dager. Det ble noen turer på de pelskledde og en skikkelig runde med bein i dag. Jeg har vært i bursdagsselskap for å feire barna til kjæresten. Kaker og pølser, hvem klarer å motstå det! Det var trivelig å være sammen med barna og familien hans og jammen meg var kroppen ikke altfor tullete heller. Den TENSen er bare helt super! Barna ble nok veldig fornøyde med både gaver og feiringen. Siden vi feiret i en barnehage hadde de også masse plass å leke og å løpe på. Været var ganske bra også, så de kunne være ute en stund til og med. Litt ålreit for oss voksne, men litt rart når det plutselig er så stille.

Nå snorker pelsprinsen i hulen sin, pelsprinsessen i sofaen og jeg skal nok også krype under dyna mi snart.


I morgen har jeg planer om å ta med meg storesøstra til fadderkidden i svømmehallen og gleder meg skikkelig. Endelig litt tid med henne igjen, og i tillegg helt alene. Vi skal kose oss og nyte tiden sammen uten andre søsken eller andre voksne som forstyrrer. Og så er det jo ekstrastas å være den eneste som blir skjemt bort skikkelig. Vi må jo spise en is etterpå! (eller to, kanskje den ene før...) Hundene skal få en bra tur i morgen, kanskje de skal få være med i bilen og gå en tur på et nytt sted etterpå eller før. Jeg får se.

Først er det en natt med søvn, sov godt dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar