31. mai 2015

En liten søndagsoppdatering

Etter jeg la ut det siste innlegget i går er det noen som ble litt bekymret for at jeg hadde en dårlig dag. Men det hadde jeg absolutt ikke! Jeg leste litt rundt i noen grupper på ansiktsboka og det var noen som følte seg så alene, det satt i gang tankene og de ble relativt fort til et innlegg.

Mange kjenner seg igjen i det og jeg har opplevd det selv, men i dag er det ikke et stort problem for meg lenger. Sikkert fordi jeg har en bedre forståelse for hvordan det er å være den som har noen rundt seg som er syk, men også fordi jeg har vært gjennom denne prosessen selv. Det har vært vondt og sårt, men det går bra. Jeg har møtt nye mennesker, fått nye venner og har igjen mange av de gamle. Det er en relativt vanlig del av livet, det er ikke noe en ønsker andre skal gjennom, men jeg tror vi alle opplever det i mindre eller større grad på et eller annet tidspunkt i livet. Veier skilles.

Så, en oppdatering fra fronten her: Vi har det bra :) Saga er i bra form, matlysten er på topp og (dessverre) er batteriene hennes altfor godt ladet. Hun vil helst springe avgårde og leke! Det er en smule utfordrende å holde henne i ro, men jeg klarer det enda. Såret ser supert ut og hun lar det være i fred. Så det er kun om natta hun får på seg bodyen sin og om jeg må stikke ut på butikken en kjapp tur. Jeg har fortsatt ikke fått ordnet med KONGene hennes, men det skal jeg endelig få gjort i dag. Når det har gått moem dager til tror jeg hun skal få lov til å spise på noe bein igjen, til nå har jeg vært opptatt å unngå en for hard mage.

Da jeg våknet i dag tidlig følte jeg meg som jeg hadde festet hele natta og kunne sovet hele dagen, men det gikk over så fort jeg hadde kommet meg opp og fått i meg frokost. Formen er ikke på topp, jeg tror jeg har litt småfeber innimellom, men humøret er bra og det er det viktigste. Sola skinner litt ute og det er relativt tørt. Vi har gått en tur i nabolaget og til og med hilst på to nye hunder, noe Saga nok synes var ålreit. Jeg tror hun begynner å bli lei av å være så isolert. I dag skal jeg prøve å få vasket unna en del klær og lese ferdig boka mi, ellers tar vi det med ro og om jeg får ånden over meg blir det mere blogging, vi får se.

Ha en fin dag dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar