23. mai 2015

A walk in the sun

Dagens tur gikk ned til vannkanten, været var jo så fint og jeg elsker å være ved stranda. Der møtte vi ei venninne med hennes to hunder. Otto fikk lekt en del, løpt ordentlig fra seg og badet. Saga gjorde omtrent det samme, men leking er ikke det største for henne. Hun vil heller snuse og bade, og bare henge litt. Benjamin (pinnedyret) syntes nok Saga sin innstilling var veldig fin. Huskyen Denali syntes Otto hadde en ålreit fart og var med på leken en god del. På vei tilbake til bilen fant vi ut at vi hadde vært ute i to timer, jammen meg går tiden fort når en koser seg. Det er kanskje ikke rart at til og med krøllbølleungdommen er sliten og slapper godt av nå. 

Jeg har fått gjort litt husarbeid i dag, en kattevask er bedre enn ingen, og til og med kost meg med god mat. Smertene er ganske intense etter denne uka, men jeg klarer å holde dem i sjakk med TENSen og en del hvile. Vi tok oss en lang lur etter turen i dag, men jeg kjenner at jeg snart er klar for senga igjen. Jeg må bare lufte pelsdottene en liten runde før de er enige tenker jeg. 

Kos dere med bilder!

 

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar