2. mai 2015

Kos i kveldssola

 
Hva er bedre enn å avslutte dagen med en tur med pelsbarna i kveldssola, etterfulgt av en god og varm dusj og kveldens taco?

Nei, det vet jeg ikke heller. Jeg tok med meg pelsbarna på en kveldstur som egentlig bare skulle bli sånn passe lang en runde her i nabolaget. Vi endte opp med en lengre tur over jordene og gjennom skogen, klatrendes ned til elva for å utforske og å plukke blomster. Hundene fikk snust veldig mye, det er veldig mange rådyr som går over disse jordene om dagen og en del hunder, så det er alltid spennende. Jeg er ikke helt sikker på hvor lenge vi var borte, men det var visst lenge nok for at Eivind ble litt ensom. Det gikk bra med han altså, han så jo kamp og laget hans tok hjem seieren. Det betyr for så vidt også at kvelden er reddet. Puh! 

Nå er de firbeinte slitne og fornøyde (sånn mer eller mindre, Marron vil også ha taco!) og snart er maten klar. Kvelden blir nok tilbragt i sofaen med en serie eller film. 

Jeg kjenner at roen har senket seg litt i kroppen min igjen og det er godt, jeg får jo til og med blogget en del nå. Smertene er der, noen litt verre igjen, men hodepinen har gitt seg og det gjør mye. Ikke minst sover jeg bedre igjen, deilig! Og så er det jo sooool ute og det er helt utrolig hva det gjør med meg. En annen ting er at jeg har vært litt mer i skogen igjen og tuslet turer over jordene, satt meg ned og har nytt freden. Det har alltid vært godt for meg, men etter operasjonen i fjor og i løpet av et heftig år med ulike behandlinger (spesielt medisinene har tært på formen) har det blitt veldig lite av det. Jeg gleder meg til tiden framover nå og håper jeg kan ta meg mange slike turer framover så jeg får ladet opp reservene igjen, det trengs. 

Ha en fin kveld dere, pelsprinsessen ønsker litt kos nå og det skal hun få ;) (og kanskje kjæresten skal få litt oppmerksomhet også, har hørt de trenger det for å trives!)

PS: En ny godthumørsang jeg har hørt i hele kveld og fått skikkelig på hjernen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar