12. mai 2015

Hallo fra sofaen

Ingen store ting som skjer her i huset i dag, kroppen verker og formen er deretter. Saga ligger opp på magen min sammen med varmeflasken. Theo snorker i hula si. Bortsett fra naboene som bråker i gangen er det ganske fredelig hos oss i dag. Saga har fått en runde med laser og massasje i dag, noe hun virket til å like godt. Musklene var mykere og behandleren fornøyd. Vi selvfølgelig også.

Jeg har fått børstet ulldotten og jammen meg fjernet en haug med underull i dag også. I går kammet jeg gjennom pelsen hennes skikkelig, men med det været blir det flokete igjen så fort at vi måtte ta en runde i dag også. Det virker faktisk som hun synes det er litt mer ålreit nå enn det var før.  Etterpå skal vi klippe klør, der må jeg nok finne fram veldig gode godbiter.

Kveldsturen er nå unnagjort og jeg mangler bare å få tatt meg en dusj før det er kveldsmat og kanskje litt serie-titting. Morgendagen skal gå til husvask og handling. Eventuelt en skogstur med disse pelsdottene. Saga bør vel få seg et bad igjen snart også.

Jeg får se hva jeg rekker, først og fremst må formen komme seg igjen. 
Ha en fin kveld dere, nå skal jeg bli ferdig med det som er igjen før jeg kan slippe meg ned i sofaen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar