27. januar 2015

Uggen i kroppen og knallrøde kinn

En rolig dag ble det absolutt, skikkelig uggen i kroppen og knallrød i kinnene. Jeg tror kroppen sliter med å komme seg etter i går. En liten tur innom apoteket og butikken var mer enn nok. Jeg har sovet i flere timer på dagen og kjenner det blir en tidlig kveld i dag. Kjedelig. Men samtidig så er det ikke mye jeg får gjort med det. Mat frister lite i dag, så jeg har stort sett bare drukket forskjellig og fått lurt i meg litt rundstykke og bringebær sorbet. Litt frukt og oppskårete grønnsaker pleier stort sett å fungere også. Så noe får jeg i meg.

Saga sover søtt og rolig ved siden av meg og klarer seg fint med en rolig dag. Turene på dårlige dager blir ikke så veldig lange, men hun har alltid taklet det veldig fint og er bare veldig snill. Er jeg altfor dårlig er det som regel ei snill venninne som tar hun med seg på en tur og det er utrolig godt å ha den muligheten når den trengs.

I morgen er det fysioterapi igjen og jeg håper formen er litt bedre til da. Svømminga dropper jeg nok så kroppen kan komme seg ordentlig nå. Theo kommer kanskje i morgen kveld så han er her på torsdag, men jeg er faktisk litt usikker. På torsdag er det et ganske viktig møte som jeg kan kjenne jeg gruer meg litt til. Men når det er overstått blir resten av uka veldig rolig, jeg har ikke lagt noen planer for helgen heller. Jeg tenker vi tar det som det kommer. Det eneste jeg kan ønske meg er fint vær, jeg kunne nemlig tenkt meg å ta en lengre tur med hundene over jordene for eksempel og tatt en del bilder. Kanskje besøke ei venninne og hunden hennes, Saga og den går så godt overens og det hadde vært hyggelig å være litt i lag med dem igjen.

Nå tenkte jeg å se litt på hvilke innlegg jeg skal kopiere over fra den gamle bloggen min til denne her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar