17. januar 2015

Søndagen kan komme!

Nå sitter jeg nydusjet i sofaen, Saga har magen full av mat og er luftet. Vi er med andre ord snart klare for senga. Ok, kanskje litt tidlig enda, men jeg tror jammen meg det ikke blir sent på oss i dag heller. Jeg har veldig vondt og er sliten og trøtt og tror litt smertestillende og søvn kommer til å hjelpe.



Jeg har fått kjøpt inn litt forskjellig til i morgen og tror lillegullet og jeg skal få kost oss ganske bra. Han kommer allerede i halv 9-tiden og blir antageligvis til ut på ettermiddagen. Så vi skal jo opp ganske tidlig i morgen, godt det lønner seg ellers hadde jeg nok vært lite motiviert på en søndag. Kameraet er ladet og mens jeg skriver fører jeg over bildene fra SD-kortet til pcen. Det ser ut som det blir ganske grått i morgen og passe kaldt. En liten tur ut blir det uansett, så får vi se hva mer som skjer. På kvelden kommer det besøk også, så det går forsåvidt i ett i morgen også.

Men jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar