20. januar 2015

Som en ferdigtygget tyggis

føler jeg meg. Ja, etter runden på sykehuset nr to er jeg helt utslitt og ordentlig kvalm faktisk. Jeg prøver å holde øynene oppe litt til så jeg ikke våkner grytidlig i morgen, men snart er det nok greit å krype under dyna og sove litt. Behandlinga i dag gikk fint også og jeg har ikke så veldig vondt faktisk, bare utrolig sliten og trøtt. Saga og Theo var fornøyde da jeg kom hjem og jeg må si det ikke finnes noe bedre enn å komme hjem til de to, spesielt lille pelsdotten min.

I morgen blir det en mindre travel dag og da håper jeg vi får mulighet til å tusle en hyggelig tur i dagslyset. Theo kommer hit igjen i morgen tidlig så kan de to henge med hverandre mens jeg tar meg en tur til fysioterapeuten. Jeg må også kjøpe litt mat til henne og se etter noe urteblanding som jeg har lyst hun skal gå på igjen. I dag kjøpte jeg ny tannkrem til henne som jeg faktisk kan bruke selv også. Med aloe vera og mintsmak, litt spent på hva hun kommer til å synes om den. Jeg synes den var helt ok. Saga begynner å bli litt urolig nå, hun må nok ta seg en liten tur ut før vi legger oss. God natt og sov godt dere! Jeg er nok sterkere tilbake i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar