14. januar 2015

En ny start ... ?

Da starter jeg visst på nytt. En ny blogg, et nytt kapittel i livet? Kanskje. Det har jo skjedd veldig mye hos meg det siste året. Jeg fant i hvert fall ut at jeg ikke trengte en egen hjemmeside lenger.

Hvem er så jeg?

Godt spørsmål, det har jeg ikke helt funnet ut av enda selv heller. Men det jeg vet er at jeg er kvinnelig, har levd på denne jorda i 27 år, sett mange av de vonde sidene av livet og vet hva det betyr å være kronisk syk. Jeg er som regel i ganske godt humør til tross for livets utfordringer, liker å lese bøker om alt mulig rart, men det går mest i krim/thriller og mye menneske- og hundepsykologi. Jeg elsker å høre på lydbøker og å tegne og å male. Foto er kanskje ikke akkurat en superstor interesse, i hvert fall ikke redigeringa, men jeg elsker å ta bilder. Livet mitt deler jeg med en liten pelsdott som er enda sprøere enn det jeg (forhåpentligvis) noen gang kommer til å være. Hun har en helt spesiell plass i hjertet og jeg tror hun vet det veldig godt. Kameraet er selvfølgelig mye med oss på tur, så dere får nok sett noen bilder etterhvert. Jeg er også så utrolig heldig til å få lov til å være gudmor til verdens skjønneste gutt. Han er 1,5 år nå og en kjempeberikelse i livet mitt. I tillegg til å ha han i livet mitt har søskene hans blitt "bonus"fadderbarn, så egentlig har jeg vel tre herlige småtasser i mitt liv. 


Jeg tror dette holder for det første, jeg må komme meg ut en tur nå! Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar