20. januar 2015

På vei til sykehus nr to

Da er jeg på vei til sykehus nr to og kjenner jeg heller burde holdt meg i senga i dag. Hodet tar nesten livet av meg, men jeg håper smertestillende hjelper snart. Ute er det skikkelig snøvær, veldig hyggelig, men jammen meg ikke godt å kjøre i.

Dagen startet tidlig, det er jo to som trenger å lufte seg litt før jeg drar. Theo er på besøk igjen og jeg regner med at de to snorker på hver sin plass og drømmer om kjøttbein nå. Godt med en rolig dag for de to.

Jeg håper jeg ikke kommer hjem så altfor sent i kveld og skal pokker meg ikke gjøre noe annet enn å ligge i sofaen. Antageligvis er jeg klar for å legge meg kl 19 igjen, som regel er jeg helt utmattet og har veldig vondt etter en lang dag og ikke minst behandling. Runden på første sykehuset gikk bra, vondt, men nå har jeg fred i tre uker. Behandlinga jeg er på vei til nå pleier å gå bra også og er ikke så vond der og da, men etterpå. Kjenner jeg gruer meg til det, men håper på å føle meg bedre i morgen. I morgen blir det en liten tur til fysioterapeuten og i svømmehallen etterpå

Resten av uka blir forholdsvis rolig og det skal bli godt. Jeg håper været blir fint så vi kan gå en lang tur i snøen.

Nå skal jeg prøve å få slappet av litt, skal prøve å ta en tur innom bloggen i kveld, men tør ikke love noe. Ha en fin dag og kjør forsiktig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar