17. januar 2015

Lørdag

Er det ikke fantastisk å ligge i senga helt til en våkner og gidder å stå opp? Jeg våknet selvfølgelig tidlig likevel og fikk ikke sove igjen, men det var godt å bare ligge og slappe av sammen med Saga. Uka har vært veldig travel og jeg kjenner at jeg er ganske sliten.

Vi startet dagen rolig med frokost og litt sofakos før pelsprinsessen mente det var på tide å komme seg ut på tur. Gud så godt det er når sola tittet frem! Vi gikk en god runde og det virket som pelsdotten ble fornøyd. Inne igjen startet jeg husvasken, litt utfordrende fordi ryggen ikke var enig i det, men jeg fikk nå gjort unna det som måtte tas. Resten får jeg ta litt etterhvert.

Nå har jeg satt meg litt ned i sofaen og prøver å få skrevet noen ord før jeg må en liten tur i butikken. Faddergullet mitt kommer på besøk i morgen og da må jeg jo ha noe mat han liker og kanskje en liten overraskelse til han. Jeg gleder meg skikkelig og er litt spent på formen hans. Han var syk forrige uke og er visst ganske forkjølet enda, så vi skal nok ta det litt med ro. Vi må ut en tur med Saga og er det fint vær så kan vi eventuelt tusle en tur bort til lekeplassen. Ellers får vi bare se hva vi har lyst til å finne på her inne. Jeg må i hvert fall lade batteriet til kamerat mitt!

Jeg er bedt på middag i kveld og håper formen holder. I går var jeg innom ei venninne som hadde bursdag og stappet i meg altfor mye kake. Saga var også med og det er utrolig godt å se hvor rolig og kul hun er med både andre hunder og små barn. Vi var ganske slitne begge to da vi endelig hadde kommet hjem, en blir jo alltid lengre enn tenkt, så kvelden ble ganske rolig hos oss.

Siden jeg har hatt en annen blogg før og det er en del temablogger der som jeg har lyst til å ha på denne her også kommer jeg til å legge de ut her etterhvert. De handler mest om hund, men det er jo også det denne bloggen her skal handle om.

Nå må jeg virkelig komme meg opp og ut, så skal jeg sette meg ned igjen med flere innlegg i kveld. Ha en fin ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar