31. januar 2015

Lazy lørdag

Jeg er ikke helt sikker på om det blir en så lat lørdag her i heimen, men kvelden skal definitivt bli det! Pelsdotten er børstet og klørne er stelte, jeg har fått i meg noe mat og nå skal vi tusle en liten tur. I går kveld gikk vi en lengre tur med en runde gjennom dypsnøen og det kjennes veldig på kroppen i dag. Jeg har blitt spurt om å bli med i svømmehallen og det skal jeg kanskje gjøre. Jeg må også få vasket leiligheta og få handlet litt mat. Jeg føler vel det er mer enn nok for i dag, energienivået er lavt.

Jeg kunne forresten tenkt meg å male litt igjen snart, det er så lenge siden sist. Kanskje jeg skal finne fram utstyret i kveld og få laget litt kunst. Ulempen med mange kunstprosjekter er bare at veggene mine begynner å bli rimelige fulle. Jeg får vel vurdere å selge litt etterhvert.

Saga har begynt å blø, så nå er løpetiden i gang og det synes jeg egentlig er veldig greit. Jo fortere vi blir ferdige med det jo fortere er det fred i heimen igjen. Det er ikke noe stas å være hormonell, heldigvis syter hun ikke. Det er mest stressnivået som jeg ser en forskjell på. Akkurat nå sover hun fortsatt. Hun måtte ut midt på natta, noe som er veldig sjeldent ellers, og fikk dermed litt ekstra tid i drømmeland.

Har jeg forresten noen lesere som kan anbefale noe bra balsam eller kur til veldig tørt hår? Hvis ja, skrik ut! Håret mitt må få litt ekstra pleie.

Jeg tror jeg skal få skrevet litt mer senere i dag, det er nok greit å få kommet i gang med det som skal gjøres nå. Ha en fin dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar