28. januar 2015

I dag må jeg skryte

I dag var jeg hos fysioterapeuten min igjen og jeg må rett og slett skryte av hvor fantastisk hun er. Jeg har sjeldent vært hos en behandler som er så varm og god, har så respekt for det den jobber med og er så ærlig og oppmuntrende. Jammen meg var det godt å være der i dag også. Jeg kjenner jeg blir tryggere for hver gang jeg er der og det er veldig godt å kjenne på. I dag jobbet vi en del med bevisstgjøring av forskjellige muskler og avspenning i nedre del av ryggen og hoftene. Med varme på magen og massasje av ryggen var det nesten så jeg sovnet på benken på slutten.

Trygt hjemme igjen, det er fryktelig glatt å kjøre i dag, sovnet jeg med en gang. Jeg har vært ufattelig sliten i hele dag så det overrasket meg egentlig ikke. Jeg pleier som regel å være litt sliten etter behandling også, men i dag var det ekstra ille. Jeg klarte til og med å ta telefon i halvsøvne og sovne av mens jeg snakket. Hjelpes meg så flaut! Men heldigvis tok venninna mi det veldig pent.

Nå har jeg nettopp spist hjemmelaga hamburgere og slapper av i sofaen før Theo kommer på besøk og jeg skal hente kjæresten på bussen. Det blir godt å få han hit i kveld og være sammen med han til i morgen. I helgen får vi ikke sett hverandre og siden ukene er ganske travle er det ikke alltid vi får sett hverandre i løpet av ukedagene. Det blir selvfølgelig hyggelig å få Theo på besøk også altså, han skal være her til i morgen han også. I morgen kveld er det et foredrag eieren til Theo og jeg skal på og da passer det fint å ha han her. Det er visst også noen viktige møter på jobben, så han får heller henge med oss på dagen og løpe litt over jordet sammen med Saga.

Nå får jeg komme meg opp av sofaen og i gang, ha en fin kveld dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar