14. januar 2015

God natt

Da jeg stod opp i dag tidlig så det ut som det ville bli en ganske koselig dag ute med litt sol og ganske blå himmel. Og siden jeg endelig hadde en fri dag igjen skulle jeg nyte den dagen og ta med hundene ut på tur på jordene. Der kan de nemlig springe løse og snuse der de vil. Vi har for tiden besøk av besøkshunden vår, Theo, som er her to dager i uka. Han og Saga går veldig godt overens og det er koselig å se at hun trives i hans selskap. Turen var ganske fin i starten, men etterhvert kom det noen mørke skyer som ødela for fine bilder i tillegg. Vi fikk nå vært ute i godt over en time så jeg skal ikke klage.

I ettermiddag tok jeg meg en  runde i svømmehallen, varmt vann gjør underverk for en vond kropp og det er godt å bevege seg litt i vannet i tillegg. Jeg prøver å få til å svømme minst to ganger i uka og det har fungert bra til nå. Kvelden ble rolig med besøk av ei venninne. I morgen skal jeg en tur på sykehuset igjen og få noe behandling og til en kontrolltime. Siden jeg bruker nesten to timer dit er det nok greit å få slappet av godt i kveld.

I helgen hadde jeg med meg fadderbarnet mitt i svømmehallen og det var kjempekoselig. Han syntes riktignok ikke så mye om det i starten, å gå fra mamma og pappa er ikke helt topp for tiden, men etterhvert roet han seg igjen og fant ut at det var rimelig kult med vann. Vi lekte i barnebassenget og tok sklia minst ti ganger. Han synes det var ordentlig gøy å skli og lo skikkelig godt. Herlig å være sammen med han, jeg storkoste meg og gleder meg til å ta han med dit igjen.

Nå er jeg rimelig trøtt og sliten, kroppen verker en del og jeg tror jeg skal klatre i senga før jeg sovner foran pcen.

God natt og sov godt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar