29. januar 2015

Blandete følelser

Enda en lang dag er snart over og jeg sitter her med veldig blandete følelser. I dag var det et viktig møte som forsåvidt ikke gikk så bra, det er så fryktelig frustrerende når saksbehandlere møter uforberedt og dermed ikke bidrar med så mye mer enn skuffelse. Det er visst vanskelig å lese, og kanskje jeg er urettferdig her altså, men jeg føler det nesten som respektløst.

Jeg har hatt en del smerter i ryggen etter behandlingen i går og magen har vært veldig kranglete i dag. Så det ble ikke stort mer enn å lage middag da jeg kom hjem igjen og få luftet hunder før vi skulle på foredrag i kveld. Fiskesuppe ble det faktisk! Jeg liker nemlig å eksperimentere innimellom og i dag ble det fiskesuppe med sei og spinat. Den var visst ganske god ifølge eieren til Theo, selv om den kanskje ikke så sånn ut. Jeg er egentlig veldig glad i spinat, men spiser det jo altfor sjeldent. Kanskje jeg skal ha det som mål å spise det oftere. Vi får se. Nå har jeg ikke tenkt å blogge mye om hva slags mat jeg spiser og kjede dere med det altså, ingen panikk!


I kveld var det altså endelig et foredrag igjen jeg var på. Om hund selvfølgelig! "Hva må du som trener hund vite om oppvarming, trening, opptrening etter skade og forebygging av skade?" med Line Østerhagen fra Nordisk Heste- og Hundeterapiskole. En veldig hyggelig og dyktig dame som både Saga og jeg har vært til behandling hos faktisk.

Jeg er litt for trøtt til å skrive mye om det foredraget nå og tenker jeg heller prøver å få skrevet et eget innlegg om det senere en dag. Jeg har nemlig også planer om å få gjort øvelsene jeg fikk av fysioterapeuten før jeg legger meg i kveld og få tøyd kroppen litt. Jeg kjenner det kan være litt godt nå. God natt dere, vi snakkes sikekrt i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar