24. januar 2015

Sove sa du?!

På tide å få skrevet noe her igjen! I går hadde jeg planer om å skrive litt og vise fram noen bilder før jeg skulle legge meg, men jammen meg ble det altfor sent. Og grunnen er denne: jeg har et nytt syprosjekt! Som jeg selvfølgelig har problemer med å la ligge til dagen etter så jeg får sovet før kl 00. Jaja, sånn er det når en blir hektet.



Jeg fant noe veldig søtt stoff på Ikea og tenkte å lage et sengeteppe av det. Det tror jeg det ikke blir likevel siden det blir en smule for lite, så det får heller bli et koseteppe til sofaen. Saga elsker det allerede, hun var jammen meg ikke lett å få ut av veien. Hver gang det var en liten bit av teppet som hun kunne ligge fortet hun seg oppå det, selvom jeg måtte be hun ned igjen i neste øyeblikk for å kunne snu på det. Det røde stoffet var det en stor mengde av til nedsatt pris og jeg har tenkt å sy nye trekk til hundesengene hennes. Jeg har en mistanke om at det kommer til å falle i smak.

 "Ned fra teppet IGJEN?!"
Nå skal vi tusle en liten tur før jeg skal være med eieren til Theo til byen en tur og se etter et stoff til et annet teppe jeg syr på for tiden. Trenger noe til baksiden. Saga og Theo skal sove her imens. Ha en fin lørdag dere! Så skal jeg få skrevet litt mer i kveld forhåpentligvis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar