1. februar 2015

En halv kake i magen

Nå er også denne søndagen snart over og jeg sitter godt plassert i sofaen med pcen på fanget. Dagen har forsåvidt gått i ett igjen med tur, bading og midagsbesøk og nå sitter jeg her og gjesper og gjesper. Snart er vi nok klare for senga, bare klokka blir over ti så er det greit med noen timers søvn.

Som sagt ble det en tur i bassenget i dag og det gjorde utrolig godt for kroppen. Jeg slapper veldig godt av i varmt vann og det var spesielt godt for ryggen i dag, den er nemlig fortsatt veldig vond. Etter badinga var jeg på et veldig koselig middagsbesøk hos venner der jeg ikke bare spiste nydelig middag, men omtrent en halv eplekake i tillegg. Ja, den var stor... og likedan føler jeg meg nå. Jeg er i hvert fall mett enda. Hundene var med, Theo overnatter igjen, og koste seg med oppmerksomhet  og ekstra kos de også. Saga løper og er mer stresset enn vanlig, men de to klarer fortsatt å være rolige sammen. Han kunne ikke brydd seg mindre om lukta hennes virker det som, vi får vel se hvordan det er om noen dager. Jeg regner med at det går bra de neste to-tre dagene, men etter det venter han med å komme på besøk igjen til Saga er ferdig med løpetiden.

Akkurat nå står de og spiser maten sin, vi skal ut en liten runde etterpå før vi legger oss og jeg må få hentet og hengt opp noen klær. I morgen blir det heldigvis ikke noe stressfull dag og på tirsdag skal jeg avlyse timen på sykehuset. Jeg er rett og slett for sliten om dagen og trenger å ta meg en liten pause fra all reisinga. Kanskje jeg skal se om jeg kan få sett faddergullet denne uka, det hadde vært koselig. Jeg har planer om å bade på onsdag tenker jeg og eventuelt til helgen igjen, og kunne tenkt meg en skogstur i løpet av uka. Jeg håper bare på finere vær igjen! Ut skal vi jo uansett, men det er så ekstra godt å være ute når sola skinner. Hvis hofta ikke er øm i morgen har jeg tenkt å tusle en stor runde over jordene.


Men nå får vi bevege oss litt før natta, sov godt alle dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar