13. februar 2015

Elgsafari

Fredagskveld. Jeg er stuptrøtt og vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive om. Denne uka har gått i ett med behandlinger, sykehus- og legebesøk og etter en lang dag i dag jeg har endelig punktert i sofaen. Jeg har fått svømt denne uka, hatt to koselige dager med kjæresten og hatt koselig besøk av et vennepar. I helgen hjelper jeg ei venninne med å stelle hestene hennes og skal i et bursdagsselskap, ellers skal jeg nok bare ta livet med ro og hvile. I går hadde jeg en dag med sterke smerter og fikk ikke gjort stort mer enn å hvile og å sove. Jeg klarte å lufte Saga en tur midt på dagen før jeg krøp under dyna igjen. Sånne dager er utmattende og jeg kjenner det sitter igjen ganske godt enda.

Saga har kommet til stådagene og er rimelig giret på å finne seg en herremann. Det kan innimellom være litt slitsomt for oss rundt, men nå er det ikke mange dager igjen før det roer seg og hun forhåpentligvis blir normal igjen.

Da jeg var på vei til hestene i dag møtte jeg på tre elger. De stod rett i veikanten og spiste helt rolig mens jeg stoppet, tok bilder og filmet. Skikkelig kult! Men jammen meg angret jeg på at jeg ikke hadde med meg kameraet mitt. På vei hjem lå de på andre siden av veien og hvilte. I morgen blir kameraet noe av det først jeg skal ha med meg, så får jeg bare krysse alt for at de dukker opp der igjen. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar