9. februar 2015

Mandagen

 

Helgen har til tross for en del smerter vært veldig fin. Endelig hadde vi en helg sammen og helt for oss selv igen og det var veldig godt. Fredagen ble rolig med god mat og serie, mens det ble litt action med bading på lørdag. På søndag slappet vi av til litt ut på ettermiddagen. Jeg gikk en lengre tur i løypene med Saga og etterpå kastet vi oss rundt i heimen og fikk gjort unna husvasken. Den ble nemlig utsatt siden jeg ikke var i bra nok form før helgen. Kjempegodt å få litt hjelp til det. Takk kjære <3 nbsp="" p="">

Som nevnt så gikk jeg en tur med Saga over jordene i går og selvfølgelig tok jeg med kameraet også. Det var rett før sola gikk ned vi rakk å gå der og den forsvant underveis, men det var enda en gang utrolig godt å gå en tur. Jeg kjente hofta ganske godt og var litt usikker på om jeg ville klare den runden jeg hadde tenkt å gå, men jammen meg var jeg jo allerede der jeg skulle svinge hjemover igjen da jeg kjente at jeg ikke kunne gå noe lengre. Fikk meg nok et lite kick av å ha klart å gå så langt likevel og hjemturen gikk bra. Litt pauser innimellom da, men jeg må jo få tatt bilder og. Hofta har vært veldig kranglete og jeg kjenner den godt i dag også, tror nesten det er nervene som tuller, det stråler veldig. Får ta det opp med legen neste uke, jeg er litt usikker på hvordan jeg skal håndtere det. En ting er at jeg ikke klarer å gå når det er veldig ille, det sier seg jo selv. På sånne dager har jeg fryktelig vondt uansett hva jeg gjør og kommer meg ikke opp av senga alene. Men samtidig er jeg litt usikker på hvor mye jeg skal la den smerten hindre meg når det ikke er "så veldig ille". Rolige og forsiktige turer må jo gå greit, Saga må ut og jeg må jo røre på meg.

Vi gikk forresten forbi noen katter og denne her synes jeg bare var så nydelig. Skulle jeg hatt en så måtte det vært en sånn en.

I dag har jeg vært på noe behandling igjen, fått handlet mat og endelig vasket bilen (det var på tide!). Hjemme igjen sov jeg i noen timer, utmattelsen slår til innimellom, før Saga vekket meg og ville gå en kveldstur. Det har vi fått gjort og nå må jeg finne på noe mat. Middagen forsov jeg jo. I morgen skal jeg en tur på sykehuset igjen og få en ny runde med behandling.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar