3. februar 2015

Ut i sola!

Fint vær har jeg jo ønsket meg i noen dager nå og endelig var det en solskinnsdag i dag. Etter gårsdagens tunge stunder gjorde det utrolig godt med sol og litt varme. Saga og jeg gikk en lang tur over jordene. Hun fikk gått løst og storkoste seg. Vi møtte på en liten søt tispe som Saga fikk hilst på, en hel haug med barn og noen andre voksne mennesker som gikk på ski. Jeg fikk tatt en god del bilder og synes det var veldig koselig å få brukt kameraet igjen. Jeg har gjort det litt lite de siste ukene. Jeg var rimelig svett da jeg var hjemme igjen, men jammen meg var det godt å få gått litt og å være ute i frisk luft. Det er balsam for sjela.

Saga har sovet store deler av ettermiddagen og kvelden, men stresser en del med jevne mellomrom. Hormoner, hormoner. Slitsomt, og jeg tror jeg blir gal om det fortsetter sånn. Jeg har en liten mistanke om at stoffskiftet hennes er litt for høyt igjen og det hadde forsåvidt ikke overrasket meg. Jeg får ta en telefon til veterinæren og høre hva hun tenker jeg skal gjøre.

Nå er jeg helt tom for energi igjen og har gjespet i sofaen i flere timer allerede. Senga kaller og jeg tror jeg rett og slett skal gi etter. Min kjære kommer på besøk igjen i morgen og det skal bli veldig koselig. Jeg skal også til fysioterapeut igjen og en tur i bassenget. Det kommer musklene til å ha godt av. God natt til alle dere!

'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar