17. februar 2015

Togtirsdag


Hjelpes meg, så dårlig jeg har vært til å blogge i helgen. Det var en ganske så travel helg igjen og jeg sovnet på sofaen hver kveld. Hyggelig å være hestepasser, men jammen meg var ikke kroppen like begeistret. Bursdagsselskapet var veldig koselig også.

Saga er nesten ferdig med løpetiden og har begynt å roe seg veldig,nå er det jeg som må dra henne ut av senga igjen. Med andre ord begynner det å bli litt mer normalt igjen hos oss.

Akkurat nå sitter jeg på toget igjen. En ny dag med behandling kaller,denne gangen skal kroppen knekkes opp. Vi får se hvordan det går. I morgen skal jeg også til fysioterapeuten igjen og er litt spent på hvordan formen er etter så mye behandling. På torsdag har jeg planer om å ta med meg datter til ei venninne på bading. Det er vinterferie og med en mamma som må jobbe og en syk pappa er det sååå kjedelig. Hun ville gjerne henge med meg en dag og det synes jeg er bare koselig. Kanskje jeg får sett faddergullet mitt denne uka også.

Ellers er det ikke mye nytt, hoftene og ryggen verker, jeg tror pokker meg det er en nerve i klemm. Håper hun kan gjøre noe med det i dag.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar