5. februar 2015

Hviledag

Sånn, nå er nesten alt jeg har hatt planer om å gjøre i dag unnagjort, mangler bare å gå en kveldstur, gjøre øvelsene mine og dusje! Og det skal jeg rekke før jeg har en avtale på Skype.

Saga virker sliten i dag faktisk. Vi gikk en ganske grei tur midt på dagen og hun har til nå ikke vært så urolig som hun har vært de siste dagene. Hun har for det meste sovet i sofaen og sett på meg ordne her hjemme. Eivind var her til midt på dagen og kommer tilbake i morgen. Jeg har tatt det med ro. Det er godt med en hviledag etter behandlingen, jeg kjenner det i ryggen.

I helgen skal vi låne faddergullet og søsknene hans og ta de med oss i svømmehallen. Jeg er vel litt spent på hvordan det blir med to små på en gang, men tar utfordringen! Eldstemann kommer nok til å kapre med seg Eivind og dra han med seg på den største sklia. Så får jeg ta den minste med de minste. Det skal bli koselig å få litt faddertid igjen.

Nå får jeg hoppe opp av sofaen og gå ut i kulda med ulldotten. Ha en fin kveld!

PS: Den her fikk et skikkelig smil rundt munnen min, enjoy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar