31. desember 2015

Godt Nyttår


Egentlig hadde jeg tenkt å skrive et litt lengre innlegg, men det rekker jeg dessverre ikke. Vi skal avgårde ganske så snart, så det får heller bli en oppsummering av året i morgen eller en av de neste dagene. Saga blir veldig urolig av fyrverkeri, sev om vi har trent mye på det så reagerer hun en del likevel, så vi skal feire sammen med venner litt ut i skogen. Forhåpentligvis vil det ikke bli så mye der. Jeg er i hvert fall godt bevæpnet med tyggeting, godbiter og jentene fikk seg begge et Adaptil halsbånd. Her hjemme har vi også en diffuser. Om det hjelper så veldig er jeg litt usikker på. Saga skal også få beroligende etterpå, så håper jeg vi kommer oss ganske så greit gjennom kvelden. Kiwi skjønner ikke så mye av dette enda, men synes det er helt ok med masse å tygge på. Jeg har pakket sammen det meste vi trenger og trtenger bare å hoppe i dusjen før vi kan dra. 

Jeg ønsker dere en kjempefin kveld, pass spesielt på dyrene deres og de menneskene som er redde. Og vent til kl 24 med å skyte opp ting. Godt Nyttår til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar