2. januar 2016

Overstått nyttårsfeiring

Da var vi på andre siden av nyttårsfeiringsfyrverkerikaoset og er fortsatt i godt behold. Hundene klarte seg greit, Saga litt bedre enn i fjor, og de to andre tok det hele egentlig ganske med ro. Det ble god mat på oss mennesker og en haug med godbiter og tyggeting på hundene.

Vi tobeinte spilte spill og skravlet bort tiden, plutselig var nemlig klokken 00 og det nye året i gang. Det ble noen timer til med å roe ned hunder, skravle og le før det endelig ble senga. Jeg fikk ikke sove så mye da Saga var urolig og magen min slo seg helt vrang. Starten på det nye året ble dermed ikke noe å skryte av.

Vi spiste en god frokost sammen før vi vendte snuten hjemover igjen og jammen meg sovnet jeg ikke med en gang jeg hadde kommet hjem og lagt meg ned. Gårsdagen sov jeg store deler av, rettere sagt gjorde vi det. Saga har ikke vært ute siden en bitteliten runde i hagen i går ettermiddag og nekter fortsatt å røre på seg. Hun er helt utslitt stakkar. Kiwi derimot har sovet masse og er ferdig ladet igjen i dag. Jeg har sovet uvanlig lenge, men føler meg ganske ok igjen nå. Jeg skal bare ikke løpe noe maraton i dag. Og den planlagte svømmerunden forskyver jeg litt også og holder meg heller i sofaen sammen med pelsdottene.

Morgendagen blir ganske rolig også, og så er vi i gang igjen med hverdagen. Litt kjipt, det er godt med skikkelig rolige dager, men samtidig veldig godt også. Jeg skal jo faktisk starte på yogakurset i løpet av den uka og det gleder jeg meg til.

Nå skal jeg se om jeg ikke får skrevet ferdig et annet innlegg og så bruke litt tid på jentene mine. Ha en fin dag folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar