2. desember 2015

Første desemberturen i bilder

Et lite dryss med bilder fra gårsdagens tur i solskinnet. Jeg håper på mange solfylte dager framover så vi kan være ute på lange turer og kose oss mye.


Saga elsker å løpe over jordene, stoppe opp litt for å kikke rundt seg og så springe avgårde igjen. Frihet. Jeg elsker å se henne kose seg sånn og selvfølgelig å ta bilder av det. Kiwi er en tapper valpis som er med på turene våre og takler både snø og kulde ganske bra. Hun liker å kunne løpe etter storesøster og blir stadig tøffere. Når jeg ligger flat på bakken for å ta bilder er det ikke alltid like lett å få tatt noen bilder av henne siden hun da helst klatrer opp på meg og bruker meg som utkikkspost. Jeg merker at det er på tide å finne fram snøbuske og vinterdress, den begynner virkelig å bli kald på bakken.

I går var vi på tur alene og jeg må si det er veldig godt å bare være alene med mine to innimellom. Vi har ofte hatt med oss Theo i det siste eller andre, og jeg har faktisk savnet litt å være alene med jentene. Det er noe spesielt med det. Bare oss tre.

Kos dere med bilder fra turen, jeg må komme meg i senga :)

 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar