1. desember 2015

Litt kunst før det er sengetid

God kveld, eller forsåvidt burde jeg si god natt!

Men hva er ikke mere kjedelig enn å legge seg når en 1. ikke er trøtt og 2. har mange bilder å se gjennom. Det har vært veldig stille her den siste uken, rett og slett fordi det har skjedd mye. Både hyggelige og uhyggelige ting. Men det skal jeg komme tilbake til senere.

På onsdag var jo den lille utstillingen vår og siden ikke alle hadde mulighet til å komme på den og se tenkte jeg at jeg skal dele noen bilder jeg har malt med dere her på bloggen i løpet av desember. Om jeg rekker å legge ut et om dagen er jeg usikker på, kanskje det blir et lite dikt eller et vanlig innlegg innimellom. Som regel er desember en travel måned, så jeg tør ikke å love noe.

Bildet nummer 1 er et bilde som ble til på det nylige malekurset. Vi har lekt oss en del med akvarellfarger denne gangen. Jeg merker at jeg har myknet opp litt og blitt mer leken når jeg maler og det synes jeg er kjempekult. Jeg har ikke tenkt å si så mye om hvert enkelt bilde, kanskje noen, men stort sett synes jeg det er best at den som ser på kan få sine egne tanker og assosiasjoner. Del de gjerne, om så bare med meg, jeg synes det er så spennende :D

Nå får jeg krype i senga - døgnet trenger flere timer! God natt!

1 kommentar: