17. desember 2015

Det der med et innlegg om dagen....

...har ikke fungert helt. Jeg har rett og slett vært for sliten til å sette meg ned og blogge når dagen endelig har vært over, og jeg har jo puslet med så mange andre ting. Så beklager at det har vært så dårlig med blogging. Jeg tør ikke å love at det blir bedre heller, for jeg er ikke helt i mål med alle julegavene og alt det andre som skal ordnes før jul enda. Julekortene er stort sett ferdige og sendt avgårde, det er bare de igjen som jeg skal overlevere personlig. Siden nissen ikke er allergisk har jeg ikke tenkt å styre noe mer med husvaske enn den vanlige, så der stresser jeg lite.

Ellers har de siste dagene vært travle, men hyggelige. På mandag ble det en fin runde i velværeavdelingen til svømmehallen. Jammen meg var det godt å slappe skikkelig av. Tirsdagen har gått til en bytur med de firbeinte og en liten runde på kjøpesenteret med ei venninne, mens jeg hadde siste time for i år hos fysioterapeuten min i går. Etterpå fikk jeg også svømt litt og det var godt. I dag har jeg vasket litt, gått en lang tur med hundene på glattisen, hatt koselig besøk av en 7-åring og avsluttet kvelden med en yogatime.

Nå sitter jeg i sofaen og prøver å få skrevet litt mens Kiwi sover så søtt ved siden av meg at jeg bare vil kose på henne. TENSen er på, jeg tok nok litt for hardt i i noen øvelser, og varmeflasken er godt plassert på magen. Neste uke er det tid for en ny infusjon og det tror jeg blir veldig greit. Egentlig skulle jeg ikke ha den før i romjula, men vi skulle prøve en uke tidligere for å se om jeg slapp å bli så dårlig som før de andre gangene.

Sakte,men sikkert kan jeg faktisk meddele at det har senket seg et snev av julestemning i heimen! Det hjalp sikkert med julekort og julegavehandling. Og så begynner jeg å glede meg til julen også. Jeg skal, som i fjor også, feire sammen med fadderbarnet mitt og familien hans. Det var kjempekoselig i fjor og jeg regner med at det blir stas igjen i år også.

Nå tror jeg jeg skal avslutte og få kommet meg i senga, sov godt dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar