12. desember 2015

11. + 12. desember: Julebord og julekort

I går var det julebord med hundetreningsgjengen og det var veldig koselig. Lille Kiwi var med mens Saga og Theo fikk slappe av hjemme. Vesla oppførte seg eksemplarisk og dermed kunne jeg slappe av og nyte kvelden.

I dag har vi droppet treningen, jentene hadde vært med meg en tur innom byen i går på dagen og så var Kiwi med på kvelden. Så det var nok for dem i går og formen min er ikke helt på topp i dag. Det skyldes ikke julebordet altså, jeg tror jeg har brygget på noe en stund nå. Vi fikk likevel gått en skikkelig runde i dag og kost oss på jordene. Jeg har tatt mange fine bilder, men de kommer ikke før i kveld.

Nå har snuppene fått tatt seg et bad, jeg har fått på meg kosebuksa og funnet fram ting og tang jeg trenger til julekortene jeg skal lage i år. Otto henger med oss i dag og når han har blitt hentet blir det en liten tur innom byen for å få på plass noen flere julegaver. Etter det har jeg ikke tenkt å gjøre noe mer enn å kose meg med kortlaging, pelssnuppene og film. Og eventuelt får jeg lagt ut noen bilder.

Ha en fin lørdag alle dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar