3. desember 2015

3. desember - en sorgfull dag

Vakker sorg
For meg er den 3. desember en veldig sår og trist dato. Jeg mistet noen for en stund siden som har betydd veldig mye for meg og som jeg elsket høyt. Smerten er fortsatt her, ikke like sterk hele tiden, men med jevne mellomrom overflommer tårer mitt ansikt. Jeg sørger. Det er sårt. Det er trist. Jeg savner noen. Av og til føles det som om hjertet mitt blir revet i stykker. Fortvilelse. Tanker. Følelser. 

Men samtidig så er det også noe vakkert med sorgen. Vakkert fordi jeg har fått dele en del av livet mitt med noen jeg har tillatt meg å bli så glad i at det knuser mitt hjerte å ikke ha den her lenger. Noen som jeg kan kjenne på mangler ved min side. Kjærligheten, et dypt savn.

Dette bildet er viet til vedkommende og kommer til å henge på veggen min, på sin egne spesielle plass.

Jeg savner deg min venn.

1 kommentar:

  1. <3 vakkert og flott skrevet Lisa, interessant nydelig akvarell, skulle ønske det gikk an å se det i større format, er det mulig? Det vekket nysgjerrigheten min, og er ikke det tegn på bra kunst da? :) Klem fra meg <3

    SvarSlett