8. desember 2015

7. desember: Snart jul?

Det er liksom snart jul, har jeg hørt. Og forsåvidt så sier ikke butikkene noe annet. Jeg har ikke kommet meg i noe form for julestemning enda, ingen av julegavene er i boks (og jeg som egentlig skulle få det unna i november allerede) og julepynten har jeg ikke tenkt på en gang. Annet enn at det har skjedd mye de siste ukene og jeg er veldig sliten har det ingen grunn.

Det er ikke sånn at jeg ikke liker jul, men jeg skal innrømme at jeg ikke er så overbegeistret for den som mange andre. Og så må jeg jo også si at jeg synes den starter altfor tidlig. Og heller ikke snøen er på plass, så fram til den har kommet skal jeg ikke tenke på julepynten før den 20.desember. Men jeg skal prøve å få opp julestemningen sånn bittelitt med tyske julesanger, her kommer en klar favoritt fra mine yngre dager ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar