13. mars 2016

Søndagssløving

Da var det søndag igjen. Og denne søndagen går i litt tregere tempo. Theo lider siden Kiwi lukter utrolig godt, men ikke er interessert i sjekketriksene hans. Kiwi er helt normal, hun får bare noen små anfall der hun ikke kan få vasket seg fort nok. Saga ligger ved siden av meg og er langt borte i drømmeland og jeg har nettopp fortært nystekte pannekaker. En ganske ålreit start på dagen med andre ord.

Dagen skal fortsette ganske rolig, husarbeid og smårydding før jeg skal sette meg ned med symaskina og etterhvert få litt besøk. Hundene skal selvfølgelig få luftet seg også, og jeg må børste Saga. Jeg håper jeg får satt meg ned og skrevet en del i dag også. Jeg får vel bare sette i gang med å henge opp klær og ta fram støvsugeren. 

Ha en fin søndag dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar