27. mars 2016

Lilla pannekakedag


Siden vi kom hjem fra fjellet har dagene ikke bestått av så mye annet enn tur, hundetrening, litt sying og å slappe av. Jeg har vasket unna kleshaugen, handlet mat før alt var stengt og fått laget en del god mat – blant annet lilla pannekaker til frokost i dag. Kiwi har endelig fått seg en regndress, nå som det blir en del varmere trenger hun en som ikke er foret, men beskytter mot regn og gjørme. I dette været som er nå føler jeg nemlig at jeg ikke gjør noe annet enn å dusje hundene, Saga mest riktig nok.

Vi sov lenge i dag og sløvet en god stund til i sengen før jeg satt i gang med mat til meg og hundene sov videre i sofaen. På tur kom vi oss ikke før på ettermiddagen, men da gikk vi en lang runde og kombinerte det med å stikke innom Theo. Det er nemlig to som savner hverandre stort om dagen. Nå som Kiwi er omtrent ferdig med løpetiden kan han endelig komme på besøk igjen og det tror jeg de to kommer til å bli veldig glade for.

Kvelden har blitt tilbragt i sofaen med lydbok, videoredigering og Kiwikos, hun tvinger meg til å ta pauser med jevne mellomrom. Snart er det natt her igjen, kroppen bryr seg lite om klokka i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar