6. mars 2016

I dag trenger jeg næring

Ute laver snøen forsiktig ned og Mjøsa som jeg vanligvis ser fra stuevinduet gjemmer seg bak et hvitt slør. Jeg sitter her og ser ut av vinduet mens musikken vugger tankene i en behagelig rytme. Smerten vil ikke helt gi slipp og slitenheten hviler på skuldrene mine.

I dag trenger kroppen påfyll av gode ting. Næring som jeg kalte det i et tidligere innlegg, jeg er sliten. Det har vært slitsomme måneder som har tært veldig på meg, og nå som roen senker seg kjenner jeg hvor sliten jeg virkelig er.

Derfor er denne dagen rolig. Vi har startet med ro, rett og slett, og snart skal jeg ta meg en tur i varmt vann. Jeg skal bare flyte og kjenne varmen mykne opp spenningene i kroppen min. Det kjenner jeg kropp og sjel har godt av nå. Etterpå blir det en runde med malekosten i koselig selskap og det gleder jeg meg til.

Det er sånne dager jeg trenger mer av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar