2. mars 2016

Snø ute, kos inne

 
Dagen har startet rolig, vi sløver i sofaen og ute snør det som bare det. Siden hundene ikke er veldig giret på å komme seg ut enda sitter jeg her og prøver å finne igjen bilder av de maleriene jeg hadde tenkt å selge. Jeg finner mye kult, men ikke bildene. Enda. De er et sted. Jeg får bare lete videre.

Jeg har derimot funnet noen videoer fra jeg passet faddergullet mitt som jeg tenkte å dele med dere. Det passer ganske fint på en kjølig og snøfull dag som denne.
Jeg savner den lille, jeg må virkelig komme meg avgårde og besøke han igjen en dag. Det er litt for lenge siden sist. Tiden flyr fra meg. Han blir jo jammen meg 3 år i sommer! Det er merkelig, det er jo ikke så lenge siden han lå i armkroken min og drakk fra flaska si.

Resten av dagen blir relativt rolig også. Jeg har en del smerter og kjenner kroppen trenger å hvile mest mulig. Jeg har lyst til å være litt i vannet i dag, kanskje får jeg det til senere. Kiwi og Saga har hatt noen travle dager så de er ganske fornøyde og rolige i dag.

Jeg får lete litt videre før jeg må få gjort bittelitt husarbeid, jeg håper dere får en fin dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar