24. mars 2016

Hyttetur

Da er vi vel hjemme igjen etter noen koselige dager på hytta. Det var utrolig godt å være en tur på fjellet og få slappet av skikkelig. Vi hadde litt besøk på dagen både på søndag og på mandag og så kom det et overnattingsbesøk til tirsdag. Det ble mye godteri, boklesing og soving. Hundene fikk løpt en god del og virker rimelig slitne i dag. Siden det er meldt sånn passe bra være resten av påsken blir vi nok hjemme og drar eventuelt bare opp igjen for en dagstur.

Jeg skal ikke nekte for at det er veldig behagelig og mye lettere å slippe fyringa og bæring av ved og vann, det er ikke like lett når kroppen krangler. Men det har gått bedre enn jeg turte å håpe på. Jeg gleder meg til all snøen er borte og det blir enklere å gå i skogen der opp igjen. Og selvfølgelig gleder jeg meg til elva kommer fram igjen og heg kan sitte ved vannet.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar