13. mars 2016

Søndagens syprosjekt

I dag har jeg satt meg foran symaskina igjen og sydd et regndekken til en liten veldig kjekk hannhund. Selvfølgelig måtte det guttefarger til, så dette dekkenet ble blått med grønne og blå perler.

Jeg regner med at både hunden som skal ha det på seg og eieren blir fornøyde, nå er det endelig slutt på en klissvåt hund etter turen. Jeg synes det er litt morsomt å sy til forskjellige hunder, ikke minst er det utfordrende. Hannhundmodellen dekker ikke like mye av magen som klærne jeg sydde til Kiwi og Saga, hannen må jo kunne tisse uten problemer. Jeg håper bare jeg har målt riktig. Siden han og vesla er ca på samme størrelse har hun prøvd det og hun godkjente det, så da bør kjekken også like sitt nye klesplagg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar