16. mars 2016

Balsam

Jeg trenger mange pauser, ikke bare for å hvile, men til å koble ut helt og glemme det som er rundt meg. Og kanskje vende blikket innover. I dag har vært en travel dag, men jeg tok meg likevel tid til en tur i skog og sol med de to yndlingene mine. Det gjorde utrolig godt og vi tre nøt det maksimalt.

Det er deilig å være ute, kjenne på varmen og høre fuglene synge. Det finnes ikke mye som er bedre enn å se på hundene snuse og utforske, og rett og slett kose seg. Ikke bare er det koselig å observere nysgjerrigheten og gleden dems, men å ligge i snøen med kameraet foran ansiktet er noe jeg elsker. Så går vi litt videre gjennom snøen og finner nye steder å utforske, å sette seg ned, å ta en pust i bakken. Det er godt med frisk luft. Både for kropp og for sjel.

Jeg gleder meg til våren kommer, selv om jeg av en eller annen grunn ikke er helt klar for å gi slipp på vinteren enda.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar