31. juli 2015

Sommerhilsen fra hengekøya!

Hei dere, her kommer det en liten sommerhilsen fra oss igjen. Vi lever altså, jeg er bare litt for dårlig til å sette meg ned med bloggen om dagen. Jeg er både veldig sliten og har hatt besøk. Broren min og kjæresten er på vei nedover igjen, de lå her i natt. Vi fikk en siste koselig kveld sammen og jeg må si det er litt trist at tiden går over så fort. 

Nå sitter jeg ute i hagen og bytter litt mellom hengekøya i sola og noen stoler i skyggen. Hundene ligger litt strødd utover i hagen. Nala finner mye rart hun kan leke og holde på med og legger seg ned for å hvile innimellom. Baloo og Saga tar en sjekkerunde med jevne mellomrom for så å slokne et sted på gresset igjen. Været har vært veldig blandet de siste dagene, en del regn, plutselig sol og så ordentlig kaldt. I går var det veldig fint på dagen og vi var lenge nede ved stranda. 

Der fikk hundene baset fra seg. Nala jaget etter bølgene, mens Baloo tok seg en skikkelig svømmetur og Saga bare la seg ned i vannkanten. Noen bilder ble det, kos dere med dem og ha en fin dag :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar