12. juli 2015

Gratulerer med dagen

Min kjære lille Saga,


 i dag er bursdagen din. 6 år har du vært på denne verdenen og jammen meg vil jeg hevde at den tiden har gått så altfor fort. Disse årene har inneholdt mange berg- og dalbaner, spesielt i forhold til din helse, men vi har kommet oss godt gjennom dem. I løpet av det siste året har vi måtte ta avskjed av noen vi er glad i og vi har ønsket nye velkommen i vårt liv. Det har vært et tøft år på mange måter og jeg tror vi kan si oss glade for at livet fortsetter og hele tiden forandrer seg.

Du er et fantastisk vesen, snill og raus. Så vakker både inn- og utvendig. Din store livsglede smitter over på mange andre og med din sjarm har du klart å smelte mange hjerter hittil. Du er tillitsfull og åpen, har alltid noen rampestreker på lur og takker sjeldent nei til å være med på det som skjer. Når jeg er dårlig viker du ikke fra min side og gir trøst når tårene triller. Du har utrolig mye personlighet og det er noe jeg liker så godt ved deg. Du er deg selv fult ut og legger ikke skjul på hva du føler. Jeg håper du aldri føler for å slutte med det.

Jeg setter utrolig mye pris på deg. Jeg tror du er klar over hvor høyt jeg elsker deg. Akkurat som du er, med alle dine rampestreker som innimellom kan få meg til å rive meg i håret, og all den kjærligheten du har å gi. Det er vanskelig å uttrykke hvor takknemlig jeg er for å få lov til å dele dette livet med deg.

Gratulerer så mye med dagen din min lille venn!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar