27. juli 2015

Hengekøya - here we come!

Det er sol ute! Og nå skal jeg ta med meg en bok og legge meg i hengekøya og slappe av der til hundene skal ha mat i magen igjen og min skriker etter påfyll. Alle andre dyrene er ordnet med og jeg har fått vært en tur innom kjøpesenteret (det er 5 min unna med bil!). Jeg mangler en liten tur innom matbutikken, men det kan jeg eventuelt ta i morgen.

Vi tok oss en tur innom en hundepark i dag faktisk. Det var ikke helt det store hverken for Saga eller Baloo. To større hunder som var litt for store for Saga sin del, og en av dem var en hannhund som pubertetspøbelen her ikke ville oppføre seg mot. Så vi gikk heller en lengre runde i området der istedet og det var også koselig. Nala falt i går og halter, så hun satt i sekken stort sett hele tiden. Det var visst helt greit sa hun.Jeg fant jo faktisk en liten ryggsekk til hele 25kr som passer helt perfekt til å på magen med lille Nala oppi.

Nå kaller hengekøya og den må jeg nok dele med minst en til, vesla elsker å være med i den. Enten ligger hun rett ut i sola og sover ellers så prøver hun å klatre oppover i den for så å skli tilbake til meg. Jeg håper dere også har litt sol. kos dere! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar