26. juli 2015

Sånn kjapt før vi legger oss!




Det er den fjerde dagen på øya og det føles som vi allerede har vært her i noen uker.

For min del kunne det vært mange uker til, det er så fint her. Hundene går godt overens og rutinene er godt på plass. De andre dyrene har det også bra. Marsvina synes det er litt merkelig at det er tre hunder som helst vil være med for å se på når de skal få maten sin. Og en som helst vil krabbe inn i buret til dem. Heldigvis takler de det suverent, ellers hadde hundene ikke fått lov til å være med ned til dem selvfølgelig. Kattene er innom innimellom, hvis ikke den store svarte jager dem bort.


Broren min og kjæresten hans var på besøk og sov her i to netter. Det var kjempekoselig å ha dem her. Formen min er ikke på topp, så de to måtte ta en sightseeingsrunde alene i går, men det hadde gått veldig bra. Det ble en del skravling, noen fine turer langs fjorden og god mat. Det er litt rart å la dem dra igjen når vi har det så hyggelig sammen, men de skal være på hytta i noen dager til før de reisen hjemover igjen. Jeg håper de stikker innom en tur til da. Foreldrene mine kommer om litt over en uke, denne sommeren har jeg virkelig mye tid sammen med familien.

Formen er som sagt ikke noe å skryte av, jeg har en del smerter og er fryktelig sliten. Det gjør forsåvidt ikke så veldig mye siden været er litt trist og grått, og det ser ikke ut som det blir så mye bedre de neste dagene heller. Vi får ta det litt med ro. Nå er det såpass sent igjen at resten av bildene jeg tok i dag får vente til i morgen.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar