1. august 2015

Eventyr med Nala

I dag tidlig vekket jeg den tobeinte ved å slikke henne i ansiktet, jeg ville nemlig stå opp og ut på nye eventyr. Det funka, hun vcåknet rimelig fort faktisk. Kanskje det var fordi jeg bet litt i nesa hennes? Vi stod i hvert fall opp og etter litt frokost ble det en badetur. Der fikk jeg løpt masse og det var storstas! Fant en fjær som jeg egentlig skulle ta med meg hjem, men klarte å glemme på veien. Saga og Baloo var selvfølgelig også med. Vi klatret ned til vannet et sted og de store svømte. Jeg også! Jeg plompet nemlig uti. Men det gikk fint altså, ble bare litt våt. Det gikk bra og, jeg er jo tøffere enn toget! Nå må jeg sjekke ut hagen litt og så sove, dere får se på bilder og ha en fin dag!
/ Hilsen Nala







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar