16. juli 2015

Tuuuuur!

Det er noen dager siden jeg har blogget og Saga hadde bursdag på søndag og fikk å feiret den litt sammen med Theo og Nala. Vi var en tur på fjellet med eieren til Theo. Det ble en kjedelig tur for min del siden jeg lå rett ut med smerter fra en annen verden. Smertestillende hjalp ikke og TENSen ga bare en svak smertelindring. Så det ble bare en natt og en tidlig hjemreise. Heldigvis hjalp det med en del søvn i løpet av søndagen og på mandag var formen en god del bedre igjen. Jeg var innom sykehuset på tirsdag og fikk påfyll av medisiner og håper formen blir litt bedre igjen nå, magen er ikke noe bra nå.

I går ble det en tur på oss sammen med naboen og hunden hennes. Det var veldig hyggelig å se de firbeinte leke og kose seg sammen. Det har jo vært en lang hvileperiode på grunn av operasjonen til Saga, og nå er den endelig over. Det virket som Saga var veldig glad for det også. Nala var selvfølgelig også med, men hun raser ikke sammen med de store. Hun holder seg rundt beina våre og det synes jeg forsåvidt er veldig greit. Når det blir godbitsøk søker alle ved siden av hverandre og da er det rolig, men når de store raser rundt må jeg si jeg er litt bekymret for en så liten tass. Hun raser heller rundt de store når de er i bånd, hun må ha skjønt at det er lite action da.

I dag er det en rolig dag. Jeg har fått ryddet litt, luftet de firbeinte og nå har vi slappet av i sofaen en stund. Jeg med en varmeflaske på magen, pcen i fanget og noen nye episoder av en serie jeg ser på for tiden. Og hundene med beina strekt ut og noen komiske sovelyder. Kvelden blir nok rolig, det er tross alt en del regn ute og det frister ikke å finne på noe stort.

Nå er det bare to netter igjen til broren min kommer opp fra Tyskland med kjæresten sin og skal være på hytta i to uker. Jeg gleder meg. Selv om jeg ikke kommer til å være her hele tiden de er her oppe, så blir det koselig å få litt tid sammen med dem.

Kos dere med bilder fra turen i går, jeg skal få laget litt mat til oss her :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar