1. juli 2015

God morgen!

God morgen alle sammen, jeg håper dere har som meg våknet opp til enda en solskinnsdag. Her er det nesten skyefri himmel og det er godt og varmt ute. Og inne forsåvidt også, jeg tror jeg ikke skal ha på meg mer enn en kjole i dag. Vi har sovet godt og lilletassen virker til å være mer opplagt igjen. Saga har flyttet seg i sofaen og sover videre mens jeg blogger og Nala spiser på tyggebein.

I dag skal jeg til fysioterapeuten min igjen og svømme litt etterpå. Det blir koselig, men siden det er siste gang før ferien er det litt trist også. Det skal jo bli godt med en pause fra all behandling i ferien nå, men jeg tror jeg likevel kommer til å savne henne litt. Svømmingen har jeg planer om å fortsette med etter ferien. Nå har de faktisk en kampanje der du kan svømme gratis i juli og august hvis en kjøper medlemskap fra september nå. Jeg tror jammen meg jeg skal gjøre det.

Ellers har vi ingen flere planer for dagen. Jeg bør gjøre en del husarbeid og skal prøve å ta litt. Ryggen er bare så vond enda at jeg må være litt forsiktig. Noe lang tur blir det ikke før eventuelt sent på kvelden. Saga har en rusleturavtale med eventuelt litt lek tidligere på kvelden, litt ettersom hva hundene orker i varmen. Nala blir nok med på det også, hun har jo godt av å bare være med. Ellers skal de to sove mye i dag (har jeg tenkt), for å lade opp batteriene til i morgen og fredag.

Nå skal jeg utnytte den lille energien min til å få ryddet her, det ser ut som det bor noe menneske med to hunder her altså, hvorav den ene er en valp som drar alle lekene med seg utover gulvet. Og et menneske som roter innimellom altså. Den eneste det ikke er så mange synlige spor etter er Saga...

Ha en fin dag dere og kos dere i varmen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar