18. juli 2015

Innlegg nr. 100

Ganske rart å logge seg inn her og se at dette her blir det 100. innlegget på bloggen, men selvfølgelig er det morsomt også. I dag så jeg også at innlegget Livet med kronisk sykdom - en fulltidsjobb har hatt 500 besøkende. Så fantastisk kult!

Jeg har fått mange kommentarer på det innlegget, de fleste i kommentarfeltet og på privat melding på Facebook, og mange andre syke kjenner seg igjen i det jeg skrev. Men ikke bare andre med ulike sykdommer har lest og kommentert, jeg har også fått tilbakemeldinger fra venner som nok ikke har vært klar over hvor tøft det kan være å være kronisk syk. Jeg setter pris på alle deres tilbakemeldinger og er glad andre kan bruke de ordene jeg skriver ned til å forklare hvordan de har det selv. For det er ikke alltid så lett. Ikke minst er det vanskelig å forstå når du ikke er i den situasjonen selv.

Takk til dere, det er stas å se at det jeg skriver blir lest :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar