30. juni 2015

Koselig med nye bekjentskaper

Wohooo! For et vær det er i dag. Vi har kost oss masse ute og nå ligger hundene rett ut og jeg steker faktisk hjemmelagete kjøttboller. Etterpå har jeg tenkt å prøve meg på et brød jeg fant oppskriften på for noen dager siden. Husmorspoeng til meg!

Helgen har gått i ett, nabofesten var veldig koselig og turen på hytta var altfor fort over. Men, vi fikk ordnet resten og i kveld er lillesøster med samboer og hunden endelig framme. Jeg regner med at de er veldig slitne, men håper de får slappet av godt i morgen. Vi drar opp dit en tur på torsdag med en ny gassflaske, så de får brukt kjøleskapet også.

På fredag har de tenkt seg ut på oppdagelsesferd og da kommer nok Cooper, hunden dems, til å henge med oss her hjemme. På kvelden skal faddergullet og søstra hans feires. Han fyller jo jammen meg år igjen.

I dag har jeg fått gjort unna en del småting og handlet inn mat til de neste dagene. Innimellom føler jeg meg som jeg skal forsørge en hel familie når jeg handler inn så mye mat, men det føles nok bare sånn. For det er ikke så mye når det først blir spist. I ettermiddag fikk vi lekebesøk av ei lita dvergpinschertispe som heter Olga og er supersøt! Første gangen vi møtte henne og eieren hennes og det var veldig hyggelig. Vi tobeinte kunne nok ha skravlet i flere timer til, men de små ble såpass trøtte etterhvert at vi måtte gi oss og heller finne en annen dag å skravle videre. Takk for et koselig besøk dere to!

 Nå får jeg ta meg av kjøttbollene mine og dere får kose dere med bilder fra dagens lekerunde!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar