28. april 2015

Tirsdagstrøtthet

Da er det vel på tide å taste ned noen ord her igjen. Helgen er overstått og jeg har kommet meg litt etter mye smerter og lite søvn. Smertene er der som vanlig, men søvnet har stabilisert seg litt mer igjen og da går det greit. Søndagen ble en rolig dag, jeg fikk gjort litt husarbeid og det er alltid godt. I går ble det en tur til legen og egentlig hadde jeg tenkt meg innom svømmehallen en tur, men jeg orket rett og slett ikke å svømme og jeg tror det var riktig å droppe det. Jeg får prøve på det igjen i morgen.

I dag har tiden flydd avgårde også og nå ligger jeg i sofaen fram til det er sent nok å legge seg. Saga har fått behandling og vi har gått noen turer. Her i nabolaget er det en del barn som vi ofte hilser på når vi møter dem på tur. Dagens latter kom da jeg hadde forklart at Theo var kjæresten til Saga og et av barna mente det nesten så ut som de tisset på hverandre. Joda, det kunne de faktisk gjøre. Da to andre barn kom var dette det første de fikk vite "de to er kjærester og av og til tisser de på hverandre". Barn er kule!

Et stykke videre møtte vi to av nabogutta som hadde lyst til å rusle med oss og det fikk de lov til. Hver av dem fikk lov til å leie en hund og det er alltid storstas. Saga og Theo er begge veldig flinke med barn og ganske ålreite å gå i bånd med. Jeg synes de var så søte og måtte selvføgelig ta noen bilder av dem.


Jeg er utrolig trøtt og sliten i kveld og skal legge meg ganske snart, Saga har sloknet for en stund siden, hun pleier å være trøtt etter behandling hun også.

Ha en god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar