25. april 2015

Søvnløs natt

For et vær ute i dag, grått og trist. Men for min del er det helt greit med en innedag. Saga er sliten etter mange lengre turer denne uka og jeg har hatt en veldig smertfull natt uten søvn med mye uro. Jeg har fortsatt veldig vondt i muskler og hode og er veldig sliten, så vi har slappet av i sofaen mesteparten av dagen.

Jeg tok en del smertestillende for å kunne se en liten tass spille cup i dag. Det er ikke noe jeg gjør ofte og synes er så greit, men en sjelden gang er det nødvendig for å kunne få ta del i noe viktig selv om kroppen egentlig ikke vil. Cuppen gikk ganske bra og tassen var fornøyd. En liten tur innom McDonalds veide nok opp for så dårlig vær. Barna var i hvert fall veldig fornøyde. Leiligheten bør vaskes, men det får pent vente til kroppen har kommet seg til hektene igjen. Jeg tror nok dette er ettervirkningene av en hektisk uke.

I morgen skal jeg forhåpentligvis se igjen faddergullet mitt, det er nok over en måned siden sist, og det skal bli koselig. Bare formen kommer seg litt, men jeg satser på det. Siden vi er rimelig slappe her ble det ikke noe lang tur i dag, det ble som sagt bare en liten tur på fotballbanen sammen med pelsdotten. Neste uke blir heldigvis mye roligere, noe legebesøk og behandling, men ingen store ting og heller ikke hver dag. Det blir godt å få roet ned igjen.

I dag har Dag Otto - The lagotto vært på besøk en liten runde. Han har vært like sløv som oss, så det har vært helt greit med besøk. Han og Saga fikk et skikkelig godbitsøk i hagen og fikk sprunget litt rundt, han hadde hatt en travel dag i går og virket ganske trøtt. Så det passet fint med rolige aktiviteter for ham i dag. Godbitsøk er alltid en favoritt her i heimen og noe vi gjør ofte. Hadde de to ikke snorket seg gjennom formiddagen hadde de faktisk fått noe bein å gnage på også, det får det bli neste gang.

Nå ligger vi godt plassert i sofaen igjen. En nabo var så snill og kjøpte med reserveplater til mini padsene mine som jeg bruker til å lindre smertene litt og reddet nok dermed natta, jeg får hente de litt senere. Jeg får prøve å hvilt hodet litt mer først.
Ha en fin kveld dere alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar