12. april 2015

Sovesøndag


I dag kunne jeg sovet hele dagen, sterke smerter og generelt i dårlig form er ingen god kombinasjon og tvinger en til å ta det med ro. Men bevæpnet med varmeflaske, en god del smertestillende (ingen bilkjøring på meg i dag) og en trøstende pelsdott er også denne dagen snart overstått. 

Det ble ikke de lengste turene for pelsprinsessen i dag, men Theo kom på besøk og de to fikk løpt fra seg. Han skal henge med oss i morgen, årsmøte er utrolig kjedelig sa han og sendte heller en melding til oss. Jeg har forresten klippet han, til hans store frustrasjon og samtidige glede. Han hater nemlig klippemaskinen og skriker omtrent som en gris. Han blir fin da, bare jeg får finpusset det nok. Vi må ta det over flere dager så han ikke blir sprø (og ikke jeg heller). I morgen skal Saga til veterinæren igjen og sjekke at alt er bra i munnen, hun knakk jo en tann for en måned siden og måtte trekke den. Det har i hvert fall grodd veldig fint, så får vi se hva røntgenbildet viser.


Ellers blir det nok en rolig dag i morgen og det tror jeg vi alle har godt av. Hele uka blir forsåvidt roligere, bare litt behandling på både Saga og meg. Jeg skal prøve å få svømt litt denne uka igjen og Saga skal faktisk få litt fysioterapi hun også. Det blir spennende å se om hun har noen ømme muskler eller noen låsninger. Jeg ser ingen tegn til det, men hunder har jo en ganske høy smerteterskel.

Forrige uke gikk jo i ett og vi fikk lite tid alene, men på torsdag var det utrolig fint vær og Saga og jeg tok oss en tur alene på stranda. Jeg elsker å være ved vannet. Helst setter jeg meg ned et sted, hører og ser på bølgene og bare nyter roen. Sola skinnet og vi bare slappet av der. Kameraet var selvfølgelig også med. Jeg håper på fint vær denne uka, så vi kan ta oss noen koselige turer ved stranda eller over jordene.

Nå skal vi komme oss i senga, god natt og sov godt dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar