20. april 2015

En ny uke

Og der var uka godt i gang igjen, jeg er rimelig trøtt etter mandagen og sitter gjespende i sofaen. Forrige uke har ikke vært noe å skryte av, sterke smerter har forsåvidt også vært grunnen til at det har blitt lite overskudd til blogging. I helgen kom det seg betraktelig og i dag er det til å leve med igjen. Endelig. Det tærer jammen meg på hele systemet. I dag ble det en kjapp tur innom sykehuset for å ta blodprøver, i morgen skal jeg få runde nummer to med de nye medisinene. Jeg fikk også tatt meg en tur innom svømmehallen, i dag sammen med ei venninne, og det var selvfølgelig både koselig og godt. Været i dag var jo bare helt fantastisk og vi har tilbrakt en god stund i hagen og på balkongen. Jeg gleder meg skikkelig til månedene framover nå!

I helgen var vi på en hyggelig tur med nabohundene, det blåste litt, men jeg må si jeg ikke legger stort merke til det så lenge det er sol. Kos dere med bilder, jeg må rett og slett bare krype under dyna nå :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar